Frontline Spray 250ml

FRONTLINE® - referința în lumea antiparazitarelor de uz extern pentru animale de companie

Specia tinta
Câine și pisică
Substanta activa
Fipronil 2,5 mg/mL
Metoda de administrare
Se pulverizează pe tot corpul animalului de la o distanţă de aproximativ 10-20 cm. Se aplică în direcţia opusă creşterii firelor de păr până când se udă toată blana până la piele. Se va lăsa să se usuce natural. Nu se şterge cu prosopul.
Doza
Se aplică 3 până la 6 ml pe kg greutate corporală, (7.5 până la 15 mg ingredient activ per kg greutate corporală).
Contraindicatii
A nu se administra la animalele bolnave (boli sistemice, febră) sau în convalescenţă, la iepuri sau la puii de câine sau de pisică cu vârsta mai mică de 2 zile.
Reactii adverse
Rareori au fost raportate reacţii cutanate trecătoare la locul aplicării produsului prurit general sau alopecia. În cazuri excepţionale au fost semnalate după utilizare hipersalivaţia, reacţii neurologice reversibile, vomă sau simptome respiratorii.
Timp de asteptare
Nu se aplică.
Precautii pentru depozitare
Lichid inflamabil. A nu se păstra la temperatură mai mare de 25 °C. A se păstra în loc uscat. A se proteja de lumină directă. A nu se utiliza după data expirării înscrisă pe etichetă.
Fisiere
Prospect Frontline Spray (99.71k)

FRONTLINE® - referința în lumea antiparazitarelor de uz extern pentru animale de companie

FRONTLINE SPRAY 2,5 mg/mL pentru câini și pisici (fipronil)-soluție cu aplicare prin pulverizare la nivelul pielii. Produsul oferă protecție de lungă durată împotriva puricilor, căpușelor și păduchilor.

Frontline Spray este foarte bine tolerat de puii de câine în urma tratamentului căţelelor în perioada de alăptare și de puii de pisică în urma tratamentului pisicilor în perioada de alăptare.

Produsul este disponibil în două prezentări: flacon de 100 ml și flacon de 250 ml

Specia tinta
Câine și pisică
Substanta activa