STOMORGYL 2

in stoc
Cod produs
3007

Stomorgyl® 2 (spiramicină/metronidazol), comprimate filmate pentru câini şi pisici.

În tratamentul infecţiilor datorate bacteriilor aerobe şi anaerobe susceptibile la spiramicină şi metronidazol, în special infecţiile din cavitatea bucală, cum ar fi: stomatite , gingivite, boli periodontale, pioreea alveolară şi halitoza.

Spectrul bacterian include: Stapylococcus spp., Streptococcus spp., Actinobacillus

Stomorgyl® 2 (spiramicină/metronidazol), comprimate filmate pentru câini şi pisici.

Spectrul bacterian include: Stapylococcus spp., Streptococcus spp., Actinobacillus spp., Bacteroides spp., Fusobacterium spp., Campylobacter spp., Clostridium spp. şi Actinomyces spp. Metronidazol este activ atât împotriva Treponema cât şi a protozoarelor Trichomonas şi Histomonas.

Acesta este un produs medicinal veterinar care se eliberează numai pe bază de rețetă medical veterinară.

Specificatii
Cod produs3007
Specia țintăCâini și Pisici
Substanta activaSpiramicină 150 000 UI, Metronidazol 25 mg.
Metoda de administrareAdministrare orală.
Doza75 000 UI spiramicină şi 12,5 mg metronidazol / kg greutate corporală zilnic, echivalent cu 1 comprimat / 2 kg greutate corporală zilnic timp de 5 până la 10 zile.
ContraindicatiiNu se utilizează în caz de hipersensibilitate la substanţele active sau la oricare dintre excipienţi.
Animale de companieAntibiotice și Antiinflamatoare
Scrie o recenzie