FLORENTERO pasta 15 ml

FLORENTERO® Supliment nutritiv pentru câini şi pisici, reface normalitatea şi eficienţa florei bacteriene intestinale.

FLORENTERO® este un produs dietetic pentru câini şi pisici indicat în reconstrucţia unei flore bacteriene intestinale normale şi eficiente, dereglată în urma diareei, tulburărilor de motilitate, dietelor şi stresului climatic, muncii susţinute sau pregătirii pentru concursuri, schimbării anotimpului, tratamentului medicamentos, toxi-infecţiilor alimentare şi a slăbirii generale a organismului datorită bolilor infecţioase sau parazitare ale tractului digestiv.

Ambalare
Tub 15 ml
Specia țintă
Câine și pisică
Metoda de administrare
Administrare orală.
Doză
Pentru informații detaliate despre dozaj va rugăm să consultați prospectul.
Contraindicații
Nu există.
Reacții adverse
Nu se cunosc. Dacă observaţi reacţii grave sau alte efecte care nu sunt menţionate în acest prospect, vă rugăm informaţi medicul veterinar.
Timp de așteptare
Nu este cazul.
Precauții pentru depozitare
A nu se lăsa la îndemâna copiilor. A se păstra la loc uscat ferit de razele soarelui.
Fisiere
Prospect Florentereo (103.23k)

Ambalare
Tub 15 ml
Specia țintă
Câine și pisică
Metoda de administrare
Administrare orală.
Doză
Pentru informații detaliate despre dozaj va rugăm să consultați prospectul.
Contraindicații
Nu există.