Travel - 2 ml

in stoc
Cod produs
117005-2

Ulei nutritiv cu CBD, ghimbir, roiniță , L-Triptofan și L-Theanină pentru câini și pisici

Mod de administrare: A se aplica și masa pe gingii. Uleiul se scoate din flacon cu ajutorul pipetei. Doza recomandată pentru câini și pisici este

Pisici

1 picătură la 2 zile

Câini

Administrare de 2 ori pe zi

< 5 kg

1 picătură

5 ÷10 kg

2 picături

10 ÷20 kg

3 picături

20 ÷30 kg

4 picături

30 ÷40 kg

5 picături

+ 10 kg

+ 1 picătură

Numărul de picături poate fi ajustat conform sfatului medicului veterinar.

Recomandări: A nu se utiliza imediat după anestezie generală, înainte de o operație, pe durata perioadei de gestație sau lactație. Poate fi utilizat la pisici și câini cu vârsta mai mare de 6 luni. Nu conține ingrediente de origine animală. Fără THC.

Numai pentru uz veterinar. A nu se lăsa la îndemâna copiilor și animalelor. A se închide flaconul după utilizare. Acesta este un supliment nutritiv, nu un medicament. Nu poate substitui tratamentul medicamentos. Nu este destinat consumului uman.

Fabricat în Germania. Inuvet GmbH https://inuvet.com/en-de/

Distribuitor: Veteco Interservices SRL - www.veteco.com

Specificatii
Cod produs 117005-2
Brand INUVET
Producator INUVET
Specia țintă Câini și Pisici
Metoda de administrare A se aplica și masa pe gingii. Uleiul se scoate din flacon cu ajutorul pipetei. Doza recomandată pentru câini și pisici este
Compoziție ulei de floarea soarelui, CBD (15%) izolat extras din cânepă comercială, extract de ghimbir, ulei de roiniță, L-Triptofan și L-Theanină.
Indicatii Travel este indicat pentru a atenua inflamația, durerea și insomnia, stresul și anxietatea.