EURICAN DAPPi

Imunizarea activă a câinilor, în vederea:

- prevenirii mortalității și a semnelor clinice cauzate de virusul bolii Carre (CDV);

- prevenirii mortalității și a semnelor clinice cauzate de virusul hepatitei infecțioase canine (CAV);

- reducerii excreției virale pe durata bolii respiratorii cauzată de adenovirusul canin de tip 2 (CAV-2);

- prevenirii mortalității, semnelor clinice și a excreției virale cauzate de parvovirusul canin (CPV)*;

- reducerii excreției virale cauzată de virusul parainfluenței canine de tip 2 (CpiV)

Specia țintă
Câine
Substanță activă
Virusul bolii Carre, tulpina BA5; Adenovirusul canin de tip 2, tulpina DK13; Parvovirusul canin de tip 2, tulpina CAG2; Virusul Parainfluenței de tip 2, tulpina CGF 2004/75.
Metoda de administrare
Se injectează subcutanat.
Doză
După reconstituire, se injectează subcutanat 1 doză de1 ml conform cu programul din prospect.
Contraindicații
Nu există.
Reacții adverse
Ca la orice alt vaccin, pot apărea reacţii de hipersensibilitate. Acestea sunt rare şi necesită tratament simptomatic adecvat.
Timp de așteptare
Nu este cazul.
Precauții pentru depozitare
A nu se lăsa la îndemâna și vederea copiilor. A se depozita și transporta la 2°C- 8 °C. A nu se congela. A se proteja de lumină.
Fisiere
Eurican Dappi (102.45k)