Eurican DAP L Multi

Imunizarea activă la câini, în vederea:

-prevenirii mortalitătii și a semnelor clinice cauzate de virusul bolii Carré (CDV) și virusul hepatitei infecțioase canine (CAV);

-reducerii excreției virale pe durată bolii respiratorii cauzată de adenovirusul canin de tip 2 (CAV-2);

-prevenirii mortalitătii, semnelor clinice și a excreției virale cauzate de parvovirusul canin (CPV);

-prevenirii mortalitătii, semnelor clinice, infecției, excreției bacteriene, colonizării renale și leziunilor renale cauzate de Leptospiră interrogans serogrup Icterohaemorrhagiae serotip Icterohaemorrhagiae, de Leptospiră interrogans serogrup Canicola serotip Canicola și de Leptospiră kirschneri serogrup Grippotyphosa serotip Grippotyphosa.

Specia tinta
Câine
Substanta activa
Virusul bolii Carre, tulpina BA5; Adenovirusul canin de tip 2, tulpina DK13; Parvovirusul canin de tip 2, tulpina CAG2.
Metoda de administrare
Se injectează subcutanat.
Doza
După reconstituire, se injectează subcutanat 1 doză de1 ml conform cu programul din prospect.
Contraindicatii
Nu există.
Reactii adverse
Vaccinarea poate induce reacţii locale temporare precum şi hipertermie. Ca la orice alt vaccin, poate apărea reacţii de hipersensibilitate. Acestea sunt rare şi necesită tratament simptomatic adecvat.
Timp de asteptare
Nu este cazul.
Precautii pentru depozitare
A nu se lăsa la îndemâna și vederea copiilor. A se depozita și transporta la 2°C- 8 °C. A nu se congela. A se proteja de lumină.
Fisiere
Eurican DAP L multi (158.28k)
Specia tinta
Câine